Po princip ne e problem da ponapisha neshto no hich ne me biva
v obiasneniata. T.e. ako sedna da pisha neshto posle sigurno sam
naiam da razbera kakvo sym iskal da kaja za tova m ie neudobno
da ti kaja no me e sram che shte napisha niakakvi nerazbiraemi neshta
deto samo az shte znam kakvo sym imal v predvid.

Inache na drago syrce.