Malko po-uvazhitelno de.

Njamash nikakva predstava (v obshtija sluchaj) s kogo
tochno si govorish (si pishesh). Mozhe da ti e bashta
ili pone po-goljam brat po godini (i ot taja gledna tochka
po-snizhoditelno - vse pak na stari godini i ...... Linux).

Vse pak ne vsichki tuk rabotjat v software-ni firmi ili ISP
ta po cjal den samo tova da pravjat. Uprazhnenijata
ponjakoga sa samo v kushti subota i nedelja i nali se seshtash
za kakva vruzka s Intenet stava vupros? A sigurno i izpuskash
varianta che dori i subota i nedelja njakoi imat zadulzhenija kum
semejstvata si, taka che kakvoto mogat na rabota mezhdu zadachite
tova pravjat.

Po princip idejata na lista e za da se pita i da se otgovarja.
Vuprosa mi beshe ot tipa "kazhi si mnenieto". Ako iska njakoj
da si go kazhe (ako go ima de) da go kazhe. Oshte poveche
che tija dni se govori za Debian-a na Anton Zinoviev. I kogato
vizhdash disk s neshto podobno e logichno da popitash za
mnenie. Tova deto go e napisal Dimitar Kavlakov go prochetoh
no ochakvah njakoj deto e po-navutre s materiala (Debian) i
e zarezhdal veche diska da kazhe neshto. Mozhe i da e sled
2 sedmici (i takiva otgovori sum imal), no mozhe da kazhe
i tova shte e polezno i za men i za kupishta novaci deto
dori i na rabota njamat svesten Internet, no sa si kupili spisanieto.
Primerno che mozhe da si zaredjat bulgariziran Debian vmesto
Knoppix. i che tozi Linux e mnog po-lek ot KDE versijata
na drugija.

Znam che e mnogo got da si pravish neshtata kakto ti haresva
makar i da e baja daleche v minaloto kogato sum go pravil.
Dnes se opitvam da popreskocha njakoi stupki (Windows like)
kato compilirane na izsturgani do minimuma jadra prosto zashtoto
njama vreme za tija neshta. A i pojavata na takiva distribucii kato
tazi deto e v Subject-a i tazi na Zinoviev pokazvat che ima nuzhda
ot takiva preskachanija. Utre kato se pojavi Palladiuma nishto
chudno masa firmi da trugnat na se borjat s Linux-a i togava na
vsichki novoizljupeni Linux majstori kato men li shte objasnjavash
che trjabva mnogo da chetat? E togava ti garantiram che ot toja
maillist nishto njama da ostane. Vse poveche shte stavat tupite
vuprosi zadavani po 100 puti zashtoto shte se uvelichava masata
na nachinaeshtite.

Povjarvaj na chovek kojto se bori s computrite veche 18 godini,
a si vadi hljaba s tjah ot 14. Ot ova che si mnogo dobur v edna
oblast ne znachi che ostanalite sa glupaci. Te naj-verojatno sa
mnogo po-dobri ot teb v njakakva druga oblast. Prosto vizhdash
samo edna strana ot tjah i tja ti se struva chernobjala i ploska.
Mozhe puk taja strana leko da pochne da pridobiva cvjat i obem.
E njama da e tolkova jarka i mnogoobrazna kato tvojta, puk
koj znae mozhe da stane i po :)))

Samo um ne e dostatuchno. Trjabva i malko tolerantnost.

Suzhaljavam za malko dulgoto pismo ma v kraja na denja sum
poumoren. S udovolstvie cheta (tova koeto razbiram) neshtata i na
Georgi Danchev i Vesselin Kolev i na mnogo drugi ot vas. Te sa
mnogo polezni, no momcheta.....poleka s nosa....shte padnat
lampite :)))

Leka vecher na vsichki

Yavor Atanasov

P.S. Na tija deto shte burzat da mi otgovorjat da kazha:
Ne burzajte. Shte go procheta chak utre kato dojda na rabota.
Taka che ako mozhete da se sturpite izchakajte do utre. Mozhe
puk da mislite malko po-razlichno ot tazi vecher :)))

http://www.google.com/search?q=%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1
%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%82%D0%B0&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf
-8