zdraweite,

imam golqm problem..:"(, trqbwa mi guidence ot nqkoi C programist...Za kakwo stawa
wapros, slocate ne indexira direktorii koito sa "symlink" ...
Ta molbata mi e nqkoi koito razbira da pogledne source i ako ima ideq kak move da
stane da mi drasne edin email ..
dori i ako move da mi posochi kade moga da namerq help,doc,man pages za funciite i/ili
libraries koito se polzwat za towa da mi kave.... da znam kakwo i kade da gledam..
Izobshto kakwoto si mislite che move da mi pomogne kavete..

I da ne zabrawq, az ne sam C programist no imam ideq i ako ne e nesto super slovno
mislq che i az ste se sprawq... problema e che mnogo mi trqbwa towa nesto...

blagodarq wi predwaritelno...

raptor