Vij sega, pri pptp tunelite pptpd ti izgrajda tunela. Toia tunel
mojesh da si go predstavish kato kabel primerno ili (po-tochnia
primer)e s vryzka prez dial-up. Sled tova vsichko zavisi ot
nastroikite na pppd-to. Scriptovete za koito ti govoria se otnasiat
za ppp demona i se chetat pri sviako vdigane na ppp i-face. Samia
shaping triabva da se pravi na aktualniat ppp interfeis. Udobnoto pri
takava situacia e,che sled razpadane na vryzkata tc sam delva
ruletata otnasiashti ze ppp intrefeisa.
Za syjalenie v momenta niamam dostyp do mashinata sys gotovite
scriptove, no utre shte gi postna v listata. Ako iskash slamka,
potyrsi v google-to ip-up.local.
Promenlivite na sredataotnasiashti se za vdignatia ppp i-face mojesh
da vzemesh taka:

ip-up.local
echo $1 $2 $3 $4 $5 $6 $7  >> /etc/ppp/promenlivi

Ne si spomniam koe $ za kavo tochno e, no sys sigurnost $5 e ip-to na
ppp interfeisa. Posle si promeniash ip-up.local sys standatrnite
pravila za TC (CBQ, HTB ili koeto iskash) kato slagash $5 na miastoto
na intrefeisa v ruletata na TC.
Uspeh.

believed to be clean.