>А не е ли по-добре да се печата директно от OpenOffice във PDF файл ?
 >Защото ако ползва TTF шрифтове, ghostscript така грозно ще му рендира
 >буквите, че PDF-a почти няма да се чете. Е !? Вярно, че въпреки всичко
 >на печат нещата ще са ОК.

Аз си написах последната курсова работа c Open Office. Първо  мислех да направя PDF
файл, който да разпечатам на Windoze машината у нас[0]. Обаче тесктът на кирилица беше
рендериран ужасно и не рискувах да видя как ше стане на хартия. Затова инсталирах Open
Office под Windoze и го принтнах оттам. Това според мен е най-лесния начин.

------
[0] Някой ден ще вържа принтера към другия компютър и ще се отърва от всички тия
глупости, ама ме мързи да чета документацията на Samba и на apsfilter.

--
Kamen K.