----- Original Message -----
From: "Marian Popov" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, March 13, 2003 2:21 PM
Subject: Re: lug-bg: mail.bg

> Zdrasti !
>
> Theodore, moite uvajenia ama greshish.

V kakvo se systoi greshkata mi? Az mislia, che na bazata na vidianoto sym si
napravil pravilnia izvod

> Cialata zona si e moia kakto pravia taka
> i opratnia dns.

/me se pochesva mnogoznachitelno po vrata.

> Vsichki PTR resursni zapisi sa praveni ot men
> a tova che polzvam za dns i name serverite na ITD
> si e moe reshenie, no tova ne oznachava che
> niamam sobstven dns koito e PRIMARY.

domain:       125.145.213.in-addr.arpa
descr:        Reverse delegation for ITD Network
admin-c:      NS806-RIPE
tech-c:       NS806-RIPE
zone-c:       NS806-RIPE
nserver:      ns.itdnet.net
nserver:      ns1.itdnet.net
changed:      [EMAIL PROTECTED] 20030116
source:       RIPE
I kak imash sobstven PRIMARY DNS vyrhu goreposochenata zona?