Zdraveite !

Opitvam da naucha malko poveche za mrtg i po-tochno
kak da go nakaram da iade po-malko cpu.

V momenta puskam mrtg v crontab-a na vseki 5 minuti
znete kak e. Da obache imam okolo 200 grafiki koito
triabva dase update-vat i tova mi vsima 75% ot cpu-to
pochti postoianno.

Tyrsih razni neshta v google i vidiah che moje da se
puska kato daemon no neshto ne shvanah smisala.
Ako gusna mrtg --daemon to togava triabav li da
mahna ot crona update-vaneto na vseki 5 min i ako da
to togava ot kyde mrtg daemona shte znae ot koi file
da chete i na kolko minuti da updateva i razni takiva neshta
me mychat.

Drugo neshto e che ne sym siguren dali puskaneto
na mrtg --daemon shte mi oblekchi sistemata.

Iskam da poiasnia che statistikite se vzimat ot MySQL.

Neka ako niakoi ima opit da podskaje niakoia ideia.

Blagodaria.

--
Marian Popov
Siterm Engeneering Ltd.