Blagodaria mnogo za informaciata.

Interesnoto v sluchaia e, che programata PGP FreeWare ima interface
za keyserver, koito pak obshtuva s web interface-a na servera, no tam niama
tozi problem. Sega shte razgledam source code-a na PGP imenno v chastta
za tozi key browser. Edinstveniata nachin tozi PGP FreeWare da izbiagva
tozi bug e .. da izteglia kliuchovete pri sebe si, da opredelia pravilno
sherstnadesetichnoto im ID i fingerprint. GNUPG napravo obshtuva s
web interface-a na keyservera i zatova dava neprevilni otgovori.

Interesnoto e, che problemyt otsystva pri LDAP bazirani interface-i na
keyserverite (makar, che sa ot syshtata versia kato tezi, koito se polzvat
za osnova na web interface-ite). Naprimer ldap://europe.keys.pgp.com.

  Mnogo blagodaria na Pavel za otgovora. Pone mi spesti pisnae do MIT.

    Pozdravi i blagodarnosti

       Vesselin Kolev