Тогава ще загуби фенове = хора, които рекламират безплатни тази дистрибуция
И то мноооого фенове.
А това означава сериозен срив и на бизнес-модела, върху който до сега е изградена
дистрибуцията (а и не само тази)

<><><><><><><><><><><><><><><><>
                        Regards: Romeo Ninov
<><><><><><><><><><><><><><><><>

мен ме яде само мисълта какво ще стане ако примерно RH решат следващата версия да е
достъпна за потребители, които не са
си платили примерно, 6 месеца или година по-късно....
с тези дена уж всичко изглежда приемливо, но ако въпроса се постави на принципна
основа ми изникват въпроси

        пейо попов

Teodor Georgiev wrote:

> [...]
> Prosto vsichko e super prostichko - Redhat si predlagat tehnia produkt i sa
> si opredelili niakakva politika za nego.
> Dali e greshno ili pravilno e tema na drug razgovor. Tova si e tiahno
> reshenie - uwazhi go, ne go potypkvai.
> Kakto na teb nikoi ne ti potypkva pravoto da zhiveesh ili da lupish semki na
> terasata si.
> Tova zakysnenie imenno e "bonusa", koito poluchavat registriranite
> potrebiteli na Redhat. I te sa go poluchili
> s finansovite sredstva, koito sa izpratili v Redhat.
> Ami prosto tezi hora triabva da imat nqkakvo predimstvo, koeto e nistozhno v

Peio Popov - [EMAIL PROTECTED]
icq# 117130734
http://www.cilaw.org