Здравейте,
може въпроса и да е глупав, но имам странен проблем, за който не можах да намеря
смислена информация...
Значи машина със Slackware, има три мрежови карти - една входяща eth0 и две изходящи
eth1 и eth2. Всичко си работеше нормално до онзи ден когато я рестартирах.
След рестарта започна да ми дъмпи целия трафик от трите карти на екрана
и това не може да се спре... Ctrl+C го спира, но не задълго
Играх си с кабелите (включване изключване) и по свое желание престана да ми извежда
тази информация, после дойде и странното - машината отказа да рутира. В това състояние
стоя около 20 мин и пак по свое желание
започна да пуска трафика...
Първоначално си помислих за хардуерен проблем - смених машината,
но положението си остана същото (само дето не дъмпеше) след това смених и картите и
пак без промяна
двете карти се пингват,но traceroute ми показва, че няма трафик след
eth2
traceroute to 192.168.2.11 (192.168.2.11), 30 hops max, 38 byte packets
1  192.168.2.1 (192.168.2.1)  !Н  3.529 ms  !Н  5.555 ms
По някое време "решава" и пуска трафик замалко и след това пак спира...
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и какво може да
е решението???

поздрави

Силна Анти-спам защита
12MB Място за поща