On Sun, Mar 30, 2003 at 10:06:29PM +0300, Iliya Yordanov Karaivanov wrote:
<cut>
> OS: Slackware 9.0 (Unofficial ISO - viva la www.unixsol.org)
> Kernel: 2.4.20
> Network cards: 2xRealtek 8139 :-)
> imam samo edin computer :-) i sam varzan kam samo edin switch (vsastnost ima li
> zna4enie ako sa dva ednakvi?)

Tova veche e izcherpatelno. Variantite ti sa niakolko. Tezi svarzani s
ethernet bonding (Layer 2) sa 2:

1. Switch-a kam koito si varzan poddarja port trunking savmestim s Linux
bonding i ti mojesh da go configurirash (ili niakoi da go napravi vmesto
teb). Tova e superior variant.

2. Mojesh da napravish bonding kam druga Linux mashina, koiato sled tova
da vkliuchish v switch-a. Tova pochti ne e variant mai v tvoia sluchai
;-)

Ima varianti i s ECMP - Equal Cost Multi-Path, kadeto load balancing-a e
na nivo IP (Layer 3). No tam igrata zagrubiava oshte poveche.

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158