prav si.
obyrkal sym se.
na nqkoi mesta v obqsnenieto trqbva da pishe 192.168.0.3
-------------
qvno
 prashtash paketa da izleze prez eth1 s next hop ip address 192.168.0.3.
 ip steka se opitva da razbere na koj mac adres da go prati v direktno svyrzaniq ti lan
 t.k. 192.168.0.3 go nqma v arp tablicata za eth1, kernela prashta arp requesti prez
eth1
 qvno ne poluchava otgovori na arp-tata
 syotvetno ne se poqvqva arp entry v tablichkata mu za eth1
 syotvetno ne moje da paketira ip paketa v ethernet frame adresiran do nexthop adresa,
kojto v toq sluchaj syvpada s destination-a na paketa.
 syotvetno prashta na sebe si icmp host unreachable messages.

za knight of darkness:
shte ni obqsnish li ako obichash kakvo obshto ima 192.168.0.3 s interneta ti pri
polojenie che default route-a na mashinata sochi kym 62.176.85.189, kojto e na drug
interface?

BR,
Boyan