I kapchica zloba niama. Tova e zaguba na vreme.Nisto lichno, ne gi
priemai taka nestata.

>Az veche go teglia i sym pochti nakraia - ne me smyshtava ni
>nai-malko tova che spored teb tova bili nezakonno neredno i
>tem podobni gluposti.

Ne e spored men, a spored "term & conditions na RH"

>Apropo ne sym i mnogo fen na glupostite na Redhat za RHN-tata im
>i che v momenta Free(DEMO) dostypyt do tehnite update serveri
>e izcialo blokiran samo za takiva deto sa si platili veche sedmica.
>Standartni praktiki na niakoi selska PC firma e kogato iska da
>nabere poveche klienti da pravi takiva mizerii.
>Niakolkoto updata nasybrani v momenta edva li biha povliali
>seriozno na koi da e server...

Tovchno zatova az migriram ot RH kam Debian pisna mi ot tia
pretovarenite im serveri.Niamah nervi...
Imah izbor da polzvam ili da ne polzvam tehnia produkt  i si napravih
izbora.....
Ti da ne bi da go nimahs izbora...?

>A i ne znam tova che tolkoav vreme serverite im davat zaeto ne
>bi se obyrnal sreshtu tiah i tehnite produkti.
>NA VSIAKO DEISTVIE SI IMA PRODIVODEISTVIE !!!

I smiatash che tova e pravilnoto reshenie....mnogo naivno....
Ti sigurno mislih che kato polzvash pirtaski windows nkazvash MS za
visokite im ceni ?

>Sled izkarvaneto na sravnitelno nai-bugavia RH 8.0 ne ochakvam
>neshto koi znae po dobro ot 9.0.

E togava zasto go svaliash ?

>Todorin

BIVOL