Yavor Shahpasov writes:

Zdraveite grupa,

imam edin server, qmail/courier-imap, interesouva me ima li nachin da ne
pozvoliavam na userite da darjat email na sarvara kogato izpolzval pop3.
Nezavisimo che vinagi im kazvam da ne darjat poshtata na sarvara vinagi se
namira niakoi user doto poluchava tonove spamm i e reshil che triabva da si
go darji na sarvara.

miarnal bih niakade po internet che ima nachin da se prinujdavat userite da
ne si darjat email-a na sarvara no ne moga da se setia kade beshe, moje li
niakoi da pomogne.

Yavor

Ne znam dali ima neshto gotowo, no az bih ti prepory4al slednata ideq

edno script4e w crona da obhozhda ~/Maildir/cur/
i ako ima neshto po-staro ot 24h naprimer, da go trie

razbira se moje i da ne gleda kolko e staro :)

predupredi si userite za taz promqna

Pozdrawi

              • ... Борис Йорданов
              • ... George Danchev