On Wed, 18 Jun 2003 09:00:00 +0300
Konstantin Ivanov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Imam edin GSM/GPRS USB modem, v chiato documentacia pishe che se
> poddyrja ot 2.4.20 kernel. Kato go vkliuchvam i spiram v loga si go
> namira. Vyprosa mi e kak mogad a se obryshtam direktno kym nego, kak
> moga da razbera pod kakvo ime e (dokolkoto znam v nego ima konvertor
> ot USB kym serial). Opredeleno ne mi otgovaria na nikoi ot ttyS
> portovete.

Edva li shte go namerish na ttyS, po-skoro e neyde /usb/... ili neshto
takova. porazrovi se iz /proc/bus/usb... ako imash montirana devfs bi
tryabvalo neshto da se poyavi v /dev kogato svarzhesh modema

dam

--
Damyan Ivanov                             Creditreform Bulgaria
[EMAIL PROTECTED]             http://www.creditreform.bg/