Zdraveite !

Poneje se mychih mnogo s dokumentaciata na proftpd i taka i ne uspiah
da nameria variant koito da me ustroiva.

Interesuva me ima li nachin slednoto neshto da stane.

ProFTPD Version 1.2.5rc1

MaxInstances                      10
RateReadBPS                     220000
RateReadFreeBytes               5000
RateReadHardBPS                 on

RateWriteBPS                    200000
RateWriteFreeBytes              10000
RateWriteHardBPS                on

Sled kato se napylni ftp-to s maximalnite mu 10 vryzki iskam
da moje opreleden user naprimen asan da moje da vliza nezavisimo
ot tova che e pylno i za nego da vajat drugi pravila kato naprimer
razlichni RateReadBPS i RateWriteBPS.

Prochetoh neshto za VirtualHost direktivata no ne sym siguren
dali e tochno tova, koeto iskam poneje pri neia triabva za vseki
edin host da slagam po 1 IP address na mashinata.

Ta ima li drug nachin da se napravi tova ili ne ?

Blagodaria vi predvaritelno.

Marian Popov
[EMAIL PROTECTED]
System & Network Administrator