On Thu, 26 Jun 2003 15:25:07 +0300
Georgi Chorbadzhiyski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> говори ми мръсноооо :>

> GNU/Освен GNU/това GNU/е GNU/добре GNU/да GNU/внимаваш GNU/с GNU/Linux,
> GNU/Zealots, GNU/които GNU/се GNU/опитват GNU/да GNU/те GNU/объркват.
>
> Иначе за нормалните хора http://slackware.com/book/

ГНУ я...хората фото ателиетата си правят вече ГНУ..а ти се подиграваш ;-)
( за справка фото ателието ГНУ в една пряка м/у бул. Витоша и Хр.Ботев ;-)
Дай да си уважаваме историята ;-)

П.С: Ако ще си мерим мерилото ще стрелям с цитати на Stallman ;-)))
П.С2: Аз също се разграничавам от нормалните хора, които визира Георги ;-))))))))))

ГНУ/Пламен ГНУ/Тонев

> --
> Georgi Chorbadzhiyski
> http://georgi.unixsol.org/

"Life is short - pray hard."

Man is certainly stark mad: He cannot make a flea,
yet he makes gods by the dozens. - Montaigne

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc

        • ... Peter An. Zyumbilev
          • ... Alexander P. Panov
            • ... Georgi Chorbadzhiyski