zdravejte,
 interesuva me niakoj pravil li e nestopo dobno
Layer 3 switch konfiguriran kam 2 ISPta
kam ednoto e tagnat VLANa a kam drugoto netagnat
imat obst port na switcha a kam nego e zakachen Linux
server sas pusnat tahnat vlan i netagnat( zad nego
malka mreja) - do tuk nisto osobenno
!!! no imam strahoten problem kojto ne znam kak moje
da bade reshen.
znachi zad linux servera ima mreja sas realni IP
adresi ot ednoto ISP i sas nerealni maskirani vav
Linuxa
maskiranite si varviat prekrasno i pravilno i prez
dvata marshruta.
NO problema e sas Realnite adresi - te vinagi se
vrastat prez vlana na ISPto ot koeto sa i linuxa ne gi
rutira ??
  t.e. ako pusnesh ping ot edno realno IP kam mreja
rutirana prez ISP B  to paketite ti zaminavat prez
vlana na ISP B( kakto tiabva da e) a se vrastat prez
vlana na ISP A ... kakvo moje da napravi taka che te
da stigat do mashinata na sas realnoto IP.

     ISP A        ISP B
       |          |
  -----+----------+-----
  |  Layer 3 switch    |

     | Linux     |

       Malka mreja

malko dalgo obesnenie no se nadiavam niakoj da dade
sveja idea..... Nadiavam se niakoj s poveche opit da
pomogne.

Pozdravi
emo