Zdraveyte

Imame niakakva LAN. (192.168.X.Y) Tazi LAN izliza kam i-net prez niakakav Linux.

Po kakav nachin mojem da napravim taka che niakoia Winboza s realno IP da moje da stane chast ot tazi LAN (da tragne primerno M$ Networkinga sas sharing i prochie tam bozi) BEZ da slagame v LAN M$ win2000 server.
Predpolaga se che v LAN ima WIN9x and XP.

Niakoi moje li da me nasochi kakvo tochno triavba da se pusne i konfigurira na Linux-box-a za da stane tazi ideia realnost?
Da se ima predvid che e nujno i security. Znachi - trafika m/u Banshnoto winbozi i tazi LAN da e kriptiran niakak si. Jelatelno e razpisvaneto v Linuxa da stava po metoda na public and private kluchove da se izbegne dosadnoto vavejdane na password-i ;))

Blagodaria.
  • ... Petar Markov
    • ... Атанас Мавров