Hi

> ne sywsem ... smqtam che mi e absolyutno qsno kakwa e razlikata m/y
> polymorphism i overloading...
> prosto kakto pisah po gore ne sym se izrazil prawilno ...
ok, sorry togava

> wypreki che ot howto-to razbrah kak se prawi fokusa ...
> no edwa li shte mi se nalovi da go prilagam na towa niwo :)
> i opredeleno osyznawam kakwa e razlikata ... :)
>
> otnosno primera ti - beshe idealen :)
thank you

> samo w edno ne sym siguren ...
> dali naistina w C++ tipa na funkciqta ne uchastwa w resolvinga...
> no move lesno da se proweri :)

Estestveno, 4e u4astva, az kazah, 4e tipa na REZULTATA ne u4astva v tipa na
funkciqta.
Vizh po-dolu. Tova, za6toto 6te se polu4at mnogo ambiguous raboti,
naprimer:

int f();
double f();
cout << f();

Kak da razbere gorkiq kompilator koq to4no funkciq iska6 da izvika6. Zatova
Bjarne e re6il da ne u4astva v resoving-a.

cheers,
face

Jetzt ein- oder umsteigen und USB-Speicheruhr als Prämie sichern!

    • ... Ico
      • ... Stanislav Lechev [AngelFire]
    • ... Stratsimir Kolchevski
      • ... Stanislav Lechev [AngelFire]