On Thu, 10 Jul 2003 21:16:46 +0300 Peter An. Zyumbilev wrote:

>Kakvo losho ima chovek da si plati za kachestven produkt i support ?
>Tia deto sa free , supporta im free li e ?

 Да съм казал, че е лошо? Казвам само, че звучи леко "не на място" ;)
 Просто идеята да си плащам за антивируси ми се струва малко абсурдна,
при условие, че не знам "защо", тоест как така става, че се появяват
вируси.. Исках да намекна, че антивирусният бизнес много лесно може да
заприлича на доста мръсен, ако човек погледне под определен ъгъл. И
плащайки на АВ компаниите, всъщност аз спонсорирам това. (е, да не
забравяме, че е само предположение, не казвам, че връзката АВ - вируси е
двупосочна...)
 Вярно, че ако нямаше свободни решения за АВ, естествено, че щеше да се
наложи да се ползват комерсиални решения. НО аз казвам, че не е
наложително. Защото съществуват свободни.

 Колкото до съпорта, хайде да не човъркаме раната ;)) Поддръжката на
свободния софтуер може и доста често е безплатна. Да не говорим, че може
и доста често е "свободна" (тоест, ако ти е кеф, можеш и ти да се включиш
в нея). АЗ лично не съм плащал за поддръжка на Дебиан. При наличието на
толкова инфо в мрежата, малко трудно е да оцелее и платена поддръжка на
Дебиан, затова и май почти не се открива такава.

 Да спрем темата, а? Предложих на човека да пробва Clam AV - ако иска, ще
го пробва.

--
Ясен Праматаров
  a.k.a. Turin Turambar