On Sun, 13 Jul 2003 18:08:42 +0300 [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED]
wrote:
>karta s karta nVidia
>
>ami man vish vlizash v XF86Config i tam v Monitor Selection ima opcia
>VertRefresh na neia zadavash min i max na monitora ili min. koito e
>blizo do maximuma az pone taka napravih i mi refreshva ok :) vapreki che
>sam s SlackWare 8.1 mislia che i pri teb XF86Config se namira v
>/etc/X11/XF86Config tova e ot men ako sam ti pomognal OK. ako ne znachi
>sam pisal na prazno :) a chakai za edin primer: VertRefresh 50-100
>taka spored men triabva da izglejda. :)) sas zdrave i (be cool)

 Човекът е с nVidia, значе му трябват драйверите от сайта на nVidia.
Най-добре си източи последните, и следвай там инструкции. Трябва ти сорс
на ядлото, с което си (или поне headerite) и компилираш драйвера. Това е
начинът да се подкара ускорение и ад се ползват възможнотсите на nVidia.
Иначе, по подразбиране инсталацията сигурно ти е метнала драйвера nv,
който е generic за тия карти. (не че не можеш да работиш и с него, просто
няма да ти вървят игри и други програми с OpenGL)
 Кофти момент, ама nVidia дават драйвера си като ugly binary,
следователно не може да се включи в дистрибуциите, не е свободен софт, а
и трябва да се линкне към всяко отделно ядро; абе гадна работа, и аз съм
с гефорсе и съм доволен, обаче си е излишна занимавка. Чудя се кога ли ще
пуснат кода тия он енвидията;))

--
Ясен Праматаров
  a.k.a. Turin Turambar