Velin Getov wrote:
> И на мен ми се наложи да инсталирам съвсем скоро OpenOffice. Използвах
> този пакет:
> http://free.data.bg/icobgr/OpenOffice/OpenOffice_v1.1b_Linux_Install_BG_local.tar.bz2
> Във http://free.data.bg/icobgr/OpenOffice/ има различни пакети.

За съжаление още няма компилиран 1.1бета2 за Линукс.

> Инсталацията на проверката на  правописа и сричкопренасянето съм
> инсталирал според указанията в самите пакети и имам
> Default languages for documents/Western/Bulgarian. Всичко работи.
>
> Да вметна че инсталациата е workstation, правих я като root, и тестовете
> които правих с OpenOffice също са като root. Не смятам че има проблем с
> правата, но кой знае.
>
> Съжалявам че не мога да отговоря конкретно на въпроса как да активираш
> тази настройка, но явно "icobgr" се е погрижил за това.

Вече получих отговор от Радостин Раднев, в официалният release на OO 1.1beta2
няма български език защото локализацията не е готова. Поради тази причина
българският е махнат, като възможност за избиране от менюто. Надявам се, че
до 1.1 final проблемът ще е решен, в противен случай ще е доста неприятно :(

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/