On Tue, 15 Jul 2003 19:24:34 +0300
George Danchev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> между другото оплакванията за ReiserFS на SuSE 8.1 се потвърждават от две
> машини които не са баш под мой контрол и наблюдение (и не мога да си правя
> експерименти)... но случват се странни изменения във файловата система по
> диска ... и аз заподозрях драйвера на ReiserFS в kernel-а точно на SuSE ...
> не го знам коя версия е и как е пачнат, пък може и той специално да не е
> пачнат, но нещо друго пачнато от SuSE в ядрото да му влияе зле ... Това може
> да бъде източник на много трудно откриваеми проблеми и с цената на много
> [...]

Почти 100% си е виновен ReiserFS-а, защото в SuSE-то ReiserFS си идва подпачнат с
какво ли не...
(reiserFS quota support...data logging мисля че имаше даже...).

..спомени от faq на namesys.com ;-)

--
"Life is short - pray hard."

Man is certainly stark mad: He cannot make a flea,
yet he makes gods by the dozens. - Montaigne

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc