On Wed, 16 Jul 2003 17:32:39 +0300
Georgi Chorbadzhiyski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Няма да е зле да го направиш.

Аз засега си наблъсках всичко в кърнел-а и без това не си падам открай време по тия
модули.
а мишката просто си намалих скороста. ;-)
Засега с workaround-и се бачка ;-)

> --
> Georgi Chorbadzhiyski
> http://georgi.unixsol.org/

"Life is short - pray hard."

Man is certainly stark mad: He cannot make a flea,
yet he makes gods by the dozens. - Montaigne

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc

  • lu... George Ivanov
    • ... Teodor Georgiev
    • ... Plamen Tonev