Zdraveite !

Znachi problema mi e slednia.
Chrez HTB si pravia experiment i ogranichavam dve mashini
ednata na 128k  a drugata na 64k kato sym zadal maximum
kapacitet na liniata 128K.

Spored moite izchislenia kogato i dvete mashini zapochnat
da downloadvat ednata triabva da ima prioritet i da vdigne
po-goliama skorost ot drugata, no tova ne stava. I dvete
mashini minavat na 64k. Interesnoto e che ako pusna samo
ednata to tia vednaga vzima zialata linia t.e. 128k. Ne e
normalno tova da go pravi mashinata deto sym ogranichil
na 64k nali ?

Izprashtam primerni konfiguracionni failove za da vidite
kyde byrkam i da me popravite che neshto ne moga
da vdena kakvo stava.

Celta mi e linia koiato e 1.5mbit da ia razdela na niakolko
klasa, v koito da ima klienti na razlichna skorost, kydeto
obshtata skorost na klientite da nadvishava kapaciteta na liniata,
no kogato tova se sluchi klientite s po-visoka skorost
da imat niakakyv prioritet pred tezi s po-niska.

Blagodaria.

--
Marian Popov