From: svetla
Sent: 23 Юли 2003 г. 12:30
Subject: lug-bg: AutoCad alternativa za Linux

Zdraveyte grupa,

sujaliavam za cyr-cata v purvia mi posting po temata!

Imam slednoto pitane.
Niakoi zanimaval li se i ima li cracknat paketa "AutoCad" for Linux?
Probvah pochti all free paketi za Cad - Free engenering 2003, qcad,
linuxcad, no se okaza che te niamat vuzmojnostite na AutoCad-a pod Windows,
koito e. Nalaga mi se da se zanimavam s takava systema, tui kato mrejata mi
e veche na SlackWare Linux i arhitektite tuk defakto ne mogat da si vurshat
rabotata.
Ako puk ste se zanimavali s dr. alternativa, plz pishete!

Btw imam Maya 5.0 za 3D za Linux, ako na niakoi mu triabva.

Blagodaria predvaritelno za Vnimanieto!

Svetlana Pesheva
System Administrator
"VMT Design"