On Sat, 26 Jul 2003 17:54:02 +0300
George Danchev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Heh ;-)
>
> abe to pieneto i ozvu4avaneto (bilo to i metalno, ne 4e sym mu fen de;-) dobre
> ama ... kak da kazha ... aman ot banketi s obsto prednazna4enie ;-) ... Ako
> az imam vyzmozhnostta da prisystvam na takiva sybitiq po-skoro bi mi bilo
> interesno da ima i nqkakva polezna rabota - key signing (laptop+ livecd),

Ясно е че би било полезно да се направи key signing....обаче може би за 10-ти път
става въпрос
за това и все се намира някой, който да обясни че нямало да си носи личната карта и
fingerprint не му
било достатъчно.
Нормално е на Дебиан парти да стане Дебиан+keysigning парти. Въпроса е кой е навит...
Моето предложение е (ако изобщо се организираме, защото всички ми изглеждат омърлушени)
да си принтнем fingerprint-a на хартия.
Така ще изключим поне притесненията за крадене на secret key-a ;-)

> [...]
> vyzmozhnost da si syzdadem i poddyrzhame local bulgarsko apt repository i da
> se upload-vat custom paketi zasqgasti samo nas bylgarite, kato naprimer
> paketi kato slu4aq s OpenOffice.org, 4iqto lokalizaciq zakysnq i ne beshe
> prieta upstream, systo taka debianiziraneto na applications, kojto ste sa ot
> polzva konkretno na bg users i eventualno mogat da ne vlqzat v official
> Debian, kato biona.sf.net i tam drugite stoko/sklado/dany4ni apps... Ej
> takiva nestica ... ina4e generic banketi vseki den ima ;-) ... samo vreme da

Ъъъм...много добре звучи, ама наистина ли вярваш, че това може да се случи и
организира?
В смисъл такъв...това би се превърнало в един семинар на DUG-BG (Debian Users Group -
BG).
А потенциал за това мисля че още нямаме ;-)

Поне разбрахме, че жици няма да слушаме ;-| ;-)
Давайте засега да събираме предложения за location. Предлагайте хубави, евтини
кръчмички без
много тъпи сервитьорки ;-))))
За съжаление Helloween отпада именно заради музиката. И няма да е лошо наистина, който
има мерак да се обозначи.

Пламен

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc

    • ... Ivan Dimitrov
      • ... Plamen Tonev