> ще се опитам да ти отговоря долкокото
> познавам Sylpheed (Main & Claws
> ;-).

За което благодаря.

> ами сигурно си изплзвал немски симбол (като
> умлаумт или други) които г
> и няма в CP1251 ... Все пак Sypheed поддържа  една
> камара кодировки та
> ка, че не разбирам какъф е проблема да сложиш
> локалната такава за немс
> ки език или UTF-8.

Ето един тест с UTF-8. Пратих си едно писмо преди
малко, с текст на немс
ки и на бългрски. Работи. Дали вие можете да го
четете, след малко ще ви
дим.

> Claws го може това per account.

Не ми върши работа. Не и сега.

> Ако тялото на писмото е кодирано в UTF-8 и в
> хедъра не пише нещо лъжли
> во като CP1251 или друго то добрите клиенти като
> Sylpheed, Evolution,
> Mozilla Mail, KMail и т.н. ще го покажат без проблеми.

Както казах, правим проверка. :-)

> За Claws опитай с Настройки | Общи настройки |
> Съчини | "Умно пренасян
> е"

Опцията е включена и въпреки това думите
продължават да бъдат безцеремон
но рязани.

> P.S. на български е послепис ;-)

"Аааа" си е ама айде....

> p.s. има ли някой със свободно време да се
> погрижи за bg.po на Claws?

Ъ-ъ-ъ?

Поздрави,
nmk