On Wed, 30 Jul 2003 21:52:30 +0300
Kamen Tomov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Чиста пропаганда. Дори и да върви VMWare на тези машини, то едва ли е
> за да "run Windows", а по скоро за да работят приложенията, с които
> хората си вършат работата. Най-вероятно тва е софтуер за Уиндоус писан
> по времето на Уин 3.1. Прави чест на управата на Мюнхен, че е избрала
> Open Source.

Така е, разбира се, че е заради приложения....НО именно това е интересно..защо
не ги пренапишат или емулират, Wine.
+ това ако изчислиш парите необходими за двата варианта, наистина ще разбереш какво
имам предвид.

Old style ;-)
Вариант 1:
 - Only Windows v.whatever - $edin_windows (вероятно със свалки и четки от M$ т.е със
сигурност $price < $edin_windows

Open...source...free...your mind...ала-бала...
Вариант 2:
 - GNU/Linux (probably for free [no support?])
 - VMWare - $329
 - Windows v.whatever - $edin_windows (разбира се без отстъпки най-вероятно [като се
разчуе за първият ред ])

New age ;-)
Вариант 3:
 - GNU/Linux - $support
 - Coders (for developing old apps) - $?

Ха сега ми обяснете Munich тъпи ли са, просто ей така заради идеята ли?

> На тоя сайт, където е статията, има статии озъглавени:
>       Report: Embedded XP, CE .NET is Cheaper Than Embedded Linux,
> а също и неща от сорта:
>       Download MSN Messenger 6.0
> Не знам за вас, ама аз не бих ходил там ;)

Виж, няма значение останали статии...нещата свеждат до true|false, то и на freshmeat
имаше реклами на .NET

Пламен

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc

  • lu... Plamen Tonev
    • ... Kamen Tomov