On Tue, 5 Aug 2003 19:41:30 +0300
Hristo Erinin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>С тяхно разрешение  на адрес
> http://astor.spnet.net/mail.bg.html поставих писмата от  дискусията.
> На мен лично ми писна да се правят на ударени, ако някой друг иска
> да продължи дискусията, моля да заповяда.

Абе тия за #&$ ли те взимат бе.....баси

"Когато нещо изглежда странно, но работи то не е в разрез с никой стандарт"

абе я..... как нямаха срам да ти ги ръсят подобни глупости.... направо не е истина...
Най-интересното е как осъзнават мизерията си и продължават да цитират версии, браузери
и колко им е сложна организацията.
Просто ми се струва, че мейл.бг ще изядат бойкота скоро...както продължават...

Пламен

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc