On 07 08 2003 10:55, Peyo Hristov wrote:
> [...]

добре .. ясно .. мъка ;-)

> Значи, модулите се зареждат без никакви предупреждения, и според мен при

опппааа ... щом няма никакви предупреждения, то значи че зареждаш PPP-MPPE
2.4.0 OpenSSL лизензираните модули ;-) .. обаче те искат require-chapms-v2
(incorrect protocol name), а ти имаш require-mschap-v2, доколкото видях ...
Опитай с require-chapms-v2 в файла options ... Я виж тази табличка тука
внимателно: http://pptpclient.sourceforge.net/howto-diagnosis.phtml#mppe

Най-добре си мини на новта PPP 2.4.2 версия с mppe пача в ядрото и правилата
require-mschap-v2.

> положение, че си хвърчат GRE-ta, не е от тях. Всъщност не мога да бъда

те убаво фърчат .. ама auth нема ;-)

> сигурен. Апропос - не видях mppe да може да се вкара в ядрото. Може и да

може може при мене е така ;-) .. само че аз съм с OpenSSL license patch-a ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB

  • Re... Hristo Erinin
    • ... svetla
      • ... George Danchev
        • ... svetla