Имам Knoppix 3.2 и съм си направил инсталация на харда. До тук добре но не мога да подкарам xfs и xfstt. Имам xfree и xfs версия 4.3.0-0ds2.0.0woody2 теглени допълнително. Когато стартирам Х-а и в лог-а пише:
Could not init font path element unix:/7101, removing from list!
Could not init font path element unix:/7100, removing from list!

И двата сървъра се стартират преди Х-а и при опит с: fslsfonts -server unix:/7100 връща списък със шривтовете, това ме кара да мисля че сървърите работят и не мога да разбера от къде идва проблема. Ако имате идеи не отказвам малко помощ. Благодаря предварително.