Здравейте,

имам следната ситуация: две пц-та, едното в работата, другото в къщи. И двете са зад НАТ. Как аджеба да ssh-na от работата в къщи? Не мога да пипам по НАТ машините, така че не става да форуардна порт. Единственото, което ми идва на ум е, някакси през IRC канал, или нещо подобно. Някакъв бот, може би? Някой правил ли е подобно нещо? Да знаете къде мога да намеря такъв скрипт за КучкаХ? Или някой може да ми предложи по-добра идея? За справка, в къщи съм със Слак 9, тука съм на Вин2000.

Предварително благодаря.

cheers,
face