Здрасти,

Сещам се за няколко такива проекта. Направи си труда и потърси във
freshmeat - например bwacct, ipac-ng, netacct-mysql, mrta...

On Tue, 26 Aug 2003 16:29:32 +0300
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

 :
 :                   NESHTO KATO IPACCT
 :                   Zdraveite grupa
 :                   Imam slednoto pitane.. noiako dali znae niakoia ISP systema kato
IPACCT.
 :                   Do sega nemogah da nameria neshto interesno. ili pone povecheto
ne sa free.
 :                   Ako niakoi moje da mi dade niakakvo info shte sam mu mnogo
blagodaren.
 :                   Blagodaria predvaritelno.
 :
 :
 :                   Krasimir Kovachki
 :                   DNSBG.COM