Doncho Gunchev wrote:
On 2003 Aug 25 Monday 03:41, Vladimir Paskov wrote:

Zdraveite grupa,
imam sledniqt problem.Instalirah Red Hat Linux 9 na nova ma6ina.Si4ko si
mina normalno.Kogato startirah KDE i otidoh v Control Center pusnah Cyrilic
Layot, sled tova restartirah sistemata i sledkato otnovo se lognah i pusnah
KDE, probvah da pi6a na kirilica ama nestava.

Ot kakvo moze da e prodiktuvan tozi problem?Na moqta ma6ina pak sum s Red
Hat 9 i vsi4ko si raboti normalno.

Blagodarq vi predvaritelno.

Te problemite mai sa nqkolko.
Za klawiaturata w /etc/X11/XF86Config:
| Section "InputDevice"
|         Identifier  "Keyboard0"
|         Driver      "keyboard"
|         Option      "Protocol" "Standard"
|         Option      "XkbModel" "pc104"
|         Option      "XkbRules" "xfree86"
|         Option      "XkbLayout" "us,bg"
|         Option      "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
| EndSection
ne pomnq kak mu se ukazwashe tochno varianta che e phonetic, wij man-a

??????? Option????? "XkbLayout" "us,bg"
??????? Option????? "XkbVariant" ",phonetic"

za shriftowete - dori da si instalirash cyrilic fonts nqma da ima golqma polza
dokato ne dobawish pytq w /etc/fonts/fonts.conf (w /etc/X11/fs/config samo si dobawq).
i18n za KDE pri redhat nqma, mojesh da si wzemesh ot ASP linux moje bi... ne sym probwal.