zdraveyte, iskam da vi pitam dali niakoi znae kade ili KAK da se napravi
restricted shell pod linux (kato izkliu4im commanda "bash -r" ). Ideiata e
hora koito imat ssh dostup do dadena mashina da nemogat da napraviat nishto
izvun tiahnata directoria, da polzvat commands koito samo az resha che imat
nujda da polzvat i tn i tn. Mislia che se seshtate za kakvo govoria. Tursih
dosta iz google no ne namerih nito 1no prilichno reshenie... Iska mi se da
stane po nai lesnia nachin ( da ne slagam grsec primerno) i taka natatuk.
mnogo bih se radval ako niakoi moje da mi pomogne. TNX predvaritelno.

Pozdravi:
        Kamen Sharlandjiev

  • lu... Andrey Marinov
    • ... Nickola Kolev