Ако модема е външен и е към сериен порт нямаш никакви проблеми. Просто си настрой kppp
за връзка с Интернет и това е. Ако модема ти е на COM 1 в линукс и /dev/ttyS0, при COM
2 - /dev/ttyS1

Ако модема е вътрешен PCI или външен USB вероятно той е софтуерен. ЗА да го подкараш
трябва да намериш драйвери. След инсталирането им и разпознаване на модема по същият
начин си настройваш kppp, като трябва да разбереш името на модема окето може да е
различно от /dev/ttyS0 ...... и т.н.