On Sun, 21 Sep 2003 09:12:49 +0300
Alexander Shopov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Дебиан не е лоша дистрибуция, има хубави моменти. Не е идеалната, но в
> някои отношения е доста приятна.
> Та се чудих защо има непропорционално малко дебианци.
> Но в един момент осъзнах защо дебианци не се множат -
> ами те подхождат към секса така -
> apt-get install sex

Ти майтап си правиш ама аз веднъж четейки надпис на магазин или нешо от
сорта..."арт-нещо си" се шашнах, че има още една apt-команда която незнам ;-))))..,
хммм ставало въпрос за art  a ne apt ;-)))) ...и после умрях от яд и си го добавих на
5 място в издънките от професионална деформация...наред с рейс 404, и crack-ването на
маса....и т.н....не е никак смешно...

> То май и FreeBSD натам върви - не се поучиха от призива на хипитата.
> Make love not war при тях се превръща в make world, not love.

Философията изобщо не никак зле.....просто пишеш make World и почваш да живееш в света
на FreeBSD ;-)))) Fantasy eh? ;-)

> Разрешени са само шеговити отговори. Ако някой захапе пламъка - е тогава

То ако ме захапе някой, ще се опари...;-)))))))))))

Поздрави, Пламък ;-)

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://pgp.mit.edu
pub  1024D/98D3363F 2003/08/16 Plamen Tonev (MiCRoPhoBIC) <[EMAIL PROTECTED]>
Key fingerprint = 5D08 C610 0F09 618E 3515  5C87 0F62 3808 98D3 363F