On Wednesday 01 October 2003 11:55, Васил Колев wrote:
> А за каква машина става въпрос? Защото аз проверих, една моя такава
> платка в реални условия на не много силна машина (тая, която събира
> backup-ите) докарва до 40 мегабита, и не е самата платка тясното
> място...

ок, това го пейстнах от машина със Cel 300A, BX440 (това е ATA/33;-), RAM 64MB
(щото другата 128MB банка замина към вечните ловни полета)... не ми казвайте,
че нямам cpu и ram .. щото си е ок за home desktop ... жули суап ама си
фърфи... то и за тфа е realtek на тая машина ;-)

аналогично (е сега не ми се рови точно ) е положението със същия realtek и на
Athlon 950 Tbird, 256 RAM ... от друга страна нямам време да бацна подобни
риълтеци на по-ячки машини за тест... не си заслужава времето според мен.

> Хубавото на другите платки (3com, intel) е, че не товарят толкова
> процесора, и за това са хубави за сървъри, особено за такива, които са
> натоварени... Обаче поне според мене малко платки, от тези, които са на
> пазара, не могат да напълнят 100 мегабита, ако са на хубава машина.

да, прав си, обаче само донякъде, не съм се задълбочавал доколко якото cpu ще
помогне видимо на лан карта с жълт чип... че ще помогне съм убеден, обаче не
си заслужава,  понеже съм убеден, че N пъти по-производилтено cpu, няма да
доведе то N пъти по-голям throughput за картата в рамките на до
100mbps;-) ... т.е. при скалиране ще имаме силно нелинейна зависимост в наш
ущърб ! Според мен (това си е мое мнение) правилното решение си е картите и
cpu-то да са съизмерими по възможности... (жълто с жълто, golden с golden), а
не да имаш супер яко cpu и да му губиш циклите да помага на куци чипове из
машината... и я напълнили max throughput, я не ... тези цикли са добре дошли
за потребителите ;-) ... да знам, че cpu-то по принцип е idle и все чака
някого, но се пак га не е idle да не му досаждаме. Ясно ми е, че тия работи и
ти ги знаеш...

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB