On 2003 Oct 02 Thursday 12:43, Marian Popov wrote:
> Kato cheta sichkite teia neshta moga sys sigurnost da tvyrdia che
> problema e v EXT3 a ne v diska.
>
> Kazvam go zashtoto az niakolko meseca imah toia problem
> i syobshteniata mi biaha absoliutno syshtite.
>
> Pyrvo reshih che diskovete sa mi skapani i gi smenih.
> Da ama posle pak taia i to samo na edin dial, koito
> estestveno beshe na EXT3 fs.
>
> Reshenieto beshe mkfs.ext2 /dev/hda3 i sichko
> sega e OK bez iadove. Predi kogato polzvah EXT3
> diala postoianno mi se remountvashe read only i
> ne mojeh da pisha v nego. Triabvashe restart na mashinata
> i rychno puskane na fsck.

> [...]
Towa na koe qdro? i kak se mount-wa ext3-to, imashe problem w nqkoi
stari 2.4 qdra pri data=??? (data=journal / data=ordered / data=writeback)
no ne pomnq koi rejim (wij arhiwa). Default data rejima (kogato ne go ukazwash)
raboti bez problemi.
btw: nedei taka bre, az ot > 1 godina polzwam ext3, nedei ma plashi :)

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev