Interesnoto oba4e be6e, 4e telnet sesiata q pravih ot server koito ne
sudurja "mainite.com" v imeto si. V tozi sluchai pri opit da izpratq
e-mail bi trqbvalo da mi bude vurnat "Relaying denied". No na praktika ne
se poluchava taka. Ima li nqkakvo logichno obqsnenie na gornata situacia?

--
Konstantin Angelov
[EMAIL PROTECTED]