стига бе хора к'ви са тия глупости, започнахте да се препирате като група за нервно
болни.
кой го боли х** за такива неща като цитати.
ако всички opensource developer-и се препираха така полезниа коафицент щеше да е нулев.
всеки пише както намери за добре и както иска...

Konstantin Kostadinov
        Public PGP : http://www.fadata.bg/pgp/konstantinpgp.asc
  • ... Vesselin Kolev
    • ... Vasil Kolev