On Monday 01 December 2003 20:09, Борис Йорданов wrote:

> Данчев, ама в поста след който се породи моето любопитство пишеше
> "тривиален, дори елементарен". Знам за какво говориш, но то според тебе

да си призная не точно в първия момент долових дълбокото състрадание към т.н.
"елементарните/тривиални" suggestions. Добре де, бавно загрях де е самара.

> тривиално ли е? Не говорим за "mass destruction weapons available in three
> diferent colors, especialy good for script kiddies", а за нещо или съвсем
> непознато (ново?), или си говорим просто така,  да върви мухабет-а.

е ко да праиш, сега си мислят, че им е дошло да дават уроци на Debian Project,
наслаждавай се ;-) ... направо да не ти стигнат слова за слово- отговор ;-)

btw, ако случайно попаднеш на Debian 1.9, недей да инсталираш, явно е някаква
кракната версия щото Debian Project не знаят за такава (1.3.1 -> 2.0)... на
archive.debian.org също я няма, така, че има нещо гнило тука... не е смешно,
страшно е ;-) страхувай се ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB

  • ... Andrei Boyanov
    • ... Stoyan Zalev
      • ... Viktor Stefanov
      • ... Hristo Erinin