Zdraveite grupa,
sled kato dobavih vtora mrezova karta v komputurut si, koito e pod Slackware 9.1, mrezovite nastroiki napravo (s izvinenie) se osraha. Internetut mi sprq i tn. Kakto i da e uspqh da podkaram neta i novata mrezova karta. Nastroih vsi4ko, no vednaga sled kato restartirah ma6inata nastroikite iz4eznaha i pak trqbva6e da prqvq vsi4ko nanovo.Nito edin ot dvata interfeisa ne be6e subuden (eth0 i eth1), route ne vizda6e ni6to osven lo.

Vuprosut mi e kakvo trqbva da se stori za da ne si igraq sled sqko restartirane ili vku4vane da pravq nastroikite nanovo.

P.S: eth0 mi e interfeisut kum lokalnata mreza a eth1 mi e interfeisut kum neta.

S uvazenie:
Vladimir Paskov.