Zdravejte,
Neznam kak tochno da formuliram topica, dano ne se surdite.
Ima edna programka narechena PicoPhone koqto e 47k samo 1 fail i e za windows.
Sus neq moje da se napravi normalen razgovor prez pochti vsichki varianti na
internet vruzka v Bulgaria. Programkata iska ne poveche ot 12kbit-a transfer
vuv vsqka posoka i kachestvoto e poveche ot zadovolitelno. Pisah na avtora na
programata dali ne e vuzmojno da napravi i Linux versiq, no toi kaza che trqbva
da se prenapishe cqlata programa, a toi nqmal vreme za tova. Vuprosite sa mi
slednite:
Ima li nqkoi koito ima vreme, znaniq i jelanie da prenapishe programkata?
Sobstvennika i kaza che e daval kod-a na nqkoi da go prepishe za linux, no toi
nishto ne e napravil.
Ima li programka koqto da e analog za linux? Misulta mi e da q ima i za lin i za
win.

eto adresa na programkata: http://www.vitez.it/picophone/index.html

Probvah se da q pusna sus wine rezultatut e sledniq:

programata trugva, no samo edin ot kodecite za kompresiq e tam. Tozi koito e
nai-dobur GSM ... go nqma, Uspqvam da se vurja sus drug user ot Windows, no
edinstvenno chatut m/u nas raboti. nikakuv voice!

Programata e mnogo gotina, zashtoto doi dvamata user da sa zad NAT pak moje da
se govori.

Shte se radvam ako nqkoi se otzove.

Blagodarq predvaritelno.