Zdraveite. Nai napred iskam da blagodarq na hora kato Vesselin Kolev blagodarenie na
koito ot tozi poshtenski spisuk chovek vinagi moje da nauchi mnogo polezni neshta.

Sega konkretno po vuprosa mi. Iskam da popoitam po kakuv nachin moje da se registrira
AS v RIPE. Do kolkoto znam ot saita na ripe e neobhodimo da se predstavi proekt na
mrejata i sled tova da se opravdavat adresite. Interesuva me obache kakvo stava sled
samata registraciq. Po kakuv nachin ostanalite routeri znaqt i izobshto razbirat za
moqt AS. Po kakuv nachin stava tochno. Dali sushtestvuvat glavni routeri kakto e pri
DNS sistemata v koito se krie korenna informaciq. Kakvo e neobhodimo za da poddurjam
svoi AS - border router s BGP? Po kakuv nachin moqt router razbira i tursi drugite AS
v Internet i izobshto kak razbira koe IP kum koi AS prinadleji. Chel sum za BGP no ne
uspqh da razbera neshtata. Shte se radvam ako nqkoi obqsni praktichno i qsno kak stoqt
neshtata po tozi vupros s dinamichnoto routirane chrez BGP4 protokol. Mislq che tazi
tema shte predstavlqva interes za mnogo hora i shte e mnogo polezna. Predvaritelno
blagodarq!!!