Takaaa....
Znachi, az imam systata karta, i si gledah po edno vreme televizia s
neja.

Tazi karta e chist BT878 chipset. Trqbwa da kompilirash modula bttv za
da raboti.
Predi godina i nesto q puskah pod linux(slackware 8.0) sys 2.4.x ne
pomnq koi beshe. Po tova vreme bttv modula koito beshe v qdroto nesto se
chupeshe taka 4e mi se naloji da si go drypna ot :
http://bytesex.org/bttv/
i da si kompuliram modula otdelno za da moga da go loadna, razgledai
bytesex.org, ste uspeesh da go pusnesh, ako iskash da pusnesh i
distancionnoto vij, tova ne sam go testval.

Pisha samo za da razberesh 4e raboti(daje i pod FBSD si gledah tv sled
tova) i ne e tolkova trudno sled kato razberesh obache 4e modula bttv.o
trqbwa da se kompilira otdelno(osven ako ne sa go fixnali v kernela).
Procheti tova onova, mislq 4e bytesex ste ti svyrshi rabota za vsi4ko,
mojesh da poglednesh, imashe howto za v4l(video4linux) osven na
bytesex(tykmo vidqh 4e adresa po dolu go ima).

Ste stane! :)
Derzai :)