> Ако си ползвал Интернет от мрежовата карта, а сега от USB е нормално да
имаш
> проблеми, защото в DHCP-то вероятно е въведен адреса на лан-ката, а сега
UST-то
> има друг адрес.

    Нещо бъркаш. Както казах сменял съм мрежовата карта. По идея след
определено
    време модема тръгва с новата карта, а адреса въведен в DHCP-то трябва да
    адреса на кабелния модем. При използване на USB-то по същия начин би
    трябвало след същото време нещата да тръгнат.

> Между другото, Линукса ти е по-вероятно да има проблем с USB-то, отколкото
> мрежовата платка.

    Да знам. Но след като се боря вече два месеца и то с две различни
мрежови
    карти, почнах да търся алтернативи.

http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?threadid=157316
http://www.knoppix.net/forum/viewtopic.php?p=36570