emi naglasil si samba-ta da ti e domain master...

v smb.conf popravi slednia red i ne bi triabvalo da imash problemi

domain master = no

        -----Original Message-----
        From: Mircho Mirchev [mailto:[EMAIL PROTECTED]
        Sent: Mon 3/22/2004 3:58 PM
        To: Lug-Bg (E-mail)
        Subject: lug-bg: Samba vypros

        Imam malyk problem s edna Samba 3.0.1 kato PDC. (na SuSE 9.0)
        bjah ja config-nal na edno PC i tam raboteshe, posle copyrah (s cp -a) vichko
na drugo PC i smenih IP-tata navsjkyde, kydeto beshe vyzmogno
        spjah ja na pyrvoto PC i ja pusnah na vtoroto.
        Izglegda vyrvi, no neprekysnato dump-i vyv /var/log/message slednoto
syobshtenie:
        "There is already a domain master browser at....."
        Njakoj znae li na kakvo se dylgi tova i kak se opravaja?

<<winmail.dat>>